Happy friday!

Härligt med ännu en fredag!!



Som vanligt lyckades jag ju somna på soffan i går medans Classe och Kippe satt kvar å tjötade. Jag hade visst pratat lite med dom i sömnen.... Ha ha...och svarat på frågor som inte alls var till mig så dom hade väldigt roligt.

Nu har jag precis tagit en såndär låååång varm dusch och höll faktiskt aldrig på att komma därifrån. Men jag fick släpa ut min trötta kröpp å vila lite i soffan i stället. Och vad passar bättre då än att morgonblogga lite??

Några lussisar blev det ju aldrig i går eftersom att jag somnade... men i helgen blir det nog lite julstök ändå. Har ju sagt att jag inte ska pynta något då Classe ut på havet över jul och nyår och för att jag åker till familj, släkt och vänner i Kga...men det får nog bli några tomtar och en liten röd julduk ändå tror jag! :) Och så måste jag nog ta och inhandla lite julklappar och något fint att ha på mig på Jul!!

Nä... nu måste jag fixa till mig och dra till jobbet!

Kommentarer
Alexandra - Uppsalas största blogg

Kikar in och önskar dig en god morgon :)

2010-12-10 07:19:38
URL: http://vadfanskajagheta.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0