Många bollar i luften!

Har helt glömt av bloggen idag. Sorry för det...men jag har en BRA anledning!

Har nämligen varit barnvkat i dag till mina tre brorsbarn...Amanda 9...klarar sig visserligen bra själv..men ändå.. man måste ändå vara med lite. Å så har vi Rasmus 4 år.. och Alwa dryga 1 år. Att på detta vara inne i snart 31:a veckan gör det ju inte lättare.

Det ska underhållas...göras frukost se till att frukosten äts upp... plocka bort frukost.. borstas tänderna... bada/duschas...byta blöjor...leka....läsa saga... plocka undan grejer...byta blöja.... väljas kläder...titta lite på tv....spelas dator....plockas undan grejer...leka, byta blöja...söva en lite donna som helst inte vill sova middag...äta lunch... ta fram ytterkläder... plockas undan saker...väcka liten...byta blöja...äta mat med lillan som sovit....ta fram ytterkläder för att gå ut... trycaka ner Alwa i kärran...dra pulka...åka pulka...följa med till barnens kompisar... gå hem...lägga sig i soffan.. plockas undan grejer...Och ja... så har det fortsatt...

Men nu... Nu ska jag sätta mig vid bordet och bli serverad spagetti och köttfärsås...Tack gode gud för det..för ätit själv har jag väl knappt hunnit med!!

Kommentarer
fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Hej sötis, visst är dem söta plaggen! Jag tänkte på det dära faktiskt. För jag har ju BF 31 mars våren är inte ens här i Luleå då. Men man

jag tror jag ska handla dem där randiga cardigan den var jätte fin den kan jag ha ochså efter eller till min 3e graviditet om ca 10 år hahah.

Det är skönt att ha lösare cardigans och toppar efter graviditeten då kroppen fortfarande inte vant sig.

2010-12-29 12:42:12
URL: http://www.thistakes.com/
MANDYS-GRAVID BF 24/2

Ja jag såg att det fanns mycket fint :) har nästan inte hittat några fina gravidplagg under graviditeten så det är lite typiskt att det kommer nu.. Känns lite onödigt at tköpa på sig en massa när magen snart är borta hehe

2010-12-30 23:17:57
URL: http://mandyys.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0