Öhööö...

Ja, jag ser sjuk ut... jag ser också det! :)



Blixten trollade visst bort all min färg i ansiktet...men man kan ju inte alltid bli bra på bild. :) Jag bjuder ju i alla fall på två kort från denna dag!

I dag lämnade jag i från mig lilla Rasmus och är nu ensam igen. Känns inte som att jag gör annat än bara säger hejdå till mina nära och kära hela tiden. :( Kommer kännas jätte tomt när jag kommer hem till lägenheten och därför sitter jag nu kvar på jobbet för att kvällen ska gå lite fortare... så jag inte behöver känna mig så ensam så länge innan jag ska gå och lägga mig.

Men jag har ju kotten... och kotten lämnar mig aldrig! Inte just nu i alla fall!! ♥


Sen är det ju som Classe sa..  bara för två, tre, dagar kvar... för sen åker jag ju hem mot Karlskoga och firar lite jul.. och kanske också nyår. Men då blir det ännu ett farväl till alla igen. Buhuuu... Fast då är det bara en vecka kvar tills "sailor" kommer hem.. så jag ska väl klara mig!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0