Oj då..

Det blev en lång dag på jobbet...jag kom hem 19:30 och var på jobbet strax efter 07:00 i morse! Men jag ska inte klaga...tänkte vara ledig på fredag då ju lille Rasmus kommer till mig i morgon kväll.

Och guuuud vad vi ska mysa och ha det gött. Tror att det blir att besöka badhuset..kanske tom äventyrsbadhuset i Vänersborg och om vädret tillåter så åker vi nog in till Göteborg och Liseberg nån av dagarna också.



Jag ska skämma bort honom riktigt ordentligt nu när han "slipper" sina två systrar...som för övrigt får stanna hemma i Kga. Men Alwa fattar ändå inget då hon ju är så liten och jag vet att Amanda kommer få mamma-mys-tid hela helgen med Karin... så det kommer blir bra åt alla håll och kanter!!

Kommentarer
Kecka

Vad mysigt! Själv ska jag ha Mira på lördag då Jenny och Patrik ska på baluns :) Tur att vi mostrar och fastrar finns va? ;)

2010-12-15 22:07:59
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0