Onsdag idag då!



I natt har jag sovit riktigt ordentligt och inte vart uppe en endaste gång men ändå är jag trött. Den där rastlösheten som satt i, i går kväll var som bortblåst nu på morgonen... men den kommer väl under dagen antar jag. Det är ju när jag kommer hem som jag blir som piggast av någon konstig anledning. :)

I dag tror jag att jag skulle behöva slå in alla julklappar jag köpt så att det blir nån ordning på det där hemma. Just nu ligger allt bara huller och buller i påsar överallt. Och om inte jag vill ha och göra hela natten innan julafton, så är det bäst att jag sätter i gång.

 


Kommentarer
Anna-gravid i vecka 28

Har du bf 9 eller 10 mars?:) Ja nej efter jul då är det inte alls långt kvar!

2010-12-15 11:50:54
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Karin

Fina du!

O vilket fint halsband :)

2010-12-15 16:06:31
URL: http://lillak24.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0