Orkeslös.

Det här kortet tar ju inte fram min bästa sida kanske men detta hade passat mig MYCKET bättre just nu!



 Jag vet inte vart min ork har tagit vägen? Bara på några dagar... typ sen vi kom hem från Dubai...så kräver min kropp massor med sömn känns det som. Jag somnar tidigt på kvällarna men är ändå efter 8-9 timmars sömn fortfarande sugen på att sova MER!

Allt från att göra sig i ordning, ta på sig kläder till att gå i trappor, gå till jobbet....ALLT är jobbigt! Jag vet att det förmodligen kommer att bli MYCKET värre och hoppas på att detta just nu bara är en tillfällighet. Men ändå...dessa dagar är JOBBIGA!!

Kotten tar nog mer energi från mig än vad jag tror och i bland kanske man bara ska tillåta sig själv att vara lite trött, ligga på soffan och inte göra nå't (vilket iofs är en ganska vanlig syn)!

Jaja.. jag ska inte klaga..det finns dom som har det värre...och dessutom är väl detta bara början på slutet! :)


Kommentarer
Helena

Härlig bild... Om exakt ett halvår, kommer jag oxå att ligga så där och njuta av sol, värme och hav. Inte i Dubai men Kroatien :-)

2010-12-13 11:23:11
Sandra - Blivande mamma <3

Sv; Tack så mycket! :) Ja, det är verkligen skit mysigt. Och lite skrämmande, för jag vet ju om att det kommer gå fort. Har många runt mig som har fått barn, och tiden bara rusar iväg. :) Bara att ta vara på tiden.



Grattis till er också! Tittade lite, och fy, vilken mysig mage! :D

2010-12-13 12:07:27
URL: http://dolcesandra.blogg.se/
Veronica

Känner igen mig, skulle kunna sova hela dagarna =)

när har du bf? kram

2010-12-13 12:44:12
URL: http://virrisbyvirris.se
Jenny

Passa på att vila o sova nu. Sen blir det sporadisk sömn så tanka energi när du kan! Kram!

2010-12-13 21:01:42
URL: http://jennyler.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0