Snart blir det pannbiff!

Ja, men då var vi hemma igen!



Verkligheten är tillbaka!!  Snö...jobb...äta...sova...skita...jobba...frysa...äta...titta på tv och så sova lite till är ett faktum! Bloggen behöver också komma igång ordentligt igen känner jag, då jag ju inte vill svika mina läsare!

I går flög vi alltså hem från kära kära Dubai, men det var nära att vi hade kommit hem idag i stället då flyget från Dubai var inställt igår när vi kom till flygplatsen. MEN... som tur var fick vi plats i sista sekund på ett plan till Munchen å sedan därifrån till Göteborg, så det blev ju bra till slut ändå!

I dag har jag varit på jobbet som vanligt och det har faktiskt känts helt ok. Kanske är det för att man vet att snart är jul och man blir lite extra ledig. Nu vet jag i och för sig inte hur jag ska göra i mellandagarna.. Kan som vanligt inte bestämma mig, men självklart så skulle det ju vara skönt att få vila upp sig lite och vara hemma med familjen i Karlskoga. Classe kommer ju att fira både jul och nyår på båten så i Trollhättan kommer jag väl inte att hänga onödigt mycket om jag inte behöver. Men det gör mig heller inget att jobba.. det är bara det att det blir ett flängande fram och tillbaka mellan Kga-Thn mellan jul och nyår.

Krångligt det där med när man flyttat "hemmifrån". :)

Kommentarer
Kecka

Tycker du ska ta en lite sväng ill Kga iaf så vi hinner ses. Det är ju tradition :) Miss you! Kram

2010-12-06 21:55:00
URL: http://keckan.blogg.se/
Helena

Klart att du ska komma hem en liten sväng...

2010-12-07 09:52:23

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0