Tre små...dagens..



Jag lyckades somna om till slut och sov kanske ca 2 timmar till...varav jag jag snoozade sista timmen. *ler* Kunde lika järna dratt på mig kläderna å stuckit till jobbet direkt... men nej.. det känns inte okej att vara på jobbet kl 04:30 liksom.

Nu hoppas vi att denna tisdag (som det ju är) går fort och att det snart är onsdag och helg... Rasmus (brorsbarn)kommer förmodligen till mig i helgen och då ska vi bara mysa och hitta på kuliga saker tillsammans! Och så har jag bokat övernattningslägenheten till Mattias och Vera också, så det blir nog fullt hus i helgen!



Min nya fina döskallering får liva upp mina annars så himla tråkiga kläder idag. Kände ingen ork för att piffa till mig något extra idag... så det blev jeans...randig tröja och en svart kofta på det. Wohooo..det är ju så man smäller av va snyggt! :)

Kommentarer
Jennie - Stolt hundägare och blivande mamma

Vad fina naglarna blev :) och magen är ju underbar..

2010-12-14 21:40:08
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0