Lite shopping blev det...med betoning på lite!

Då var vi hemma igen och jag har äntligen dragit på mig mina mys/träningsbyxor...Så skönt!!

Jag vet.. man får inte förslappa sig helt i sin klädsel när man är gravid (och/eller efter sin graviditet) men det är ju så skönt med löst sittande kläder så det är inte sant. :) Mysisar är min bästa vän på kvällarna när ingen ser.

Örebro idag då! Var inne på Marieberg där jag visst inte varit inne på år och dar verkar det som. Kände ju igen mig lite grann men allt var liksom nytt och fräscht! Mycket nice!! Hittade mig ett vanligt svart linne...sånt som går åt när man är gravid känns det som...annars också i och för sig. En vit mamma tunika och en ny sjal.

Det var det hela... och inget var på rea. Hittade dock en massa smycken, men jag kände att jag får ta och lugna ner mig lite med just smycken nu... Hinner använda saker en gång å så tröttnar jag på det.. eller så hinner jag inte ens ta på mig det innan jag tröttnat på det. Så jag får helt enkelt börja använda det jag har lite först...

Fast...rean är ju inte slut än och känner jag mig själv så har jag nog köpt mig en ring eller två...ett örhänge eller tre innan året är slut. :)

Bild på två utav plaggen ser Ni till vänster!
Tunika från H&M och sjal från Kapp Ahl..om någon är sugen?


Kommentarer
Jenny

Sjalen var riktigt fin. O du med såklart! Hoppas man får se dig o magen innan ni drar tillbaka hemåt! Kram!

2010-12-29 23:03:19
URL: http://jennyler.blogg.se/
Att bära ett knytte

2010-12-30 07:58:15
Att bära ett knytte

Hej! Jättefin tunika o sjal! Jag älskar att gå runt i mysbyxor, gravid eller ej... :) vi måste ha BF ungefär samtidigt, är oxå i v 31... 23 feb har jag, och du? Ska skriva om barnvagn snart, tänkte jag... :)



Kram

2010-12-30 08:03:22
URL: http://mittlillaknytte.wordpress.com
Catherine

Hej!



Kikar in i din fina blogg! jätte fin mage!

själv är jag också gravid, vecka 26 på måndag! lägger till dig bland mina favoriter, hoppas det är ok!

Lycka till med magen!

Catherine

2010-12-30 09:40:59
URL: http://www.cathysplace.wordpress.com
Veronica - 3barns mamma,väntar 4.e & pluggar

Jätte fina saker!!!

Gott nytt år!!!!

2010-12-31 11:38:18
URL: http://www.virrisbyvirris.se
maria

gud vilken härlig blogg! :D man blev verkligen glad av att läsa den! Fint liv du verkar ha i alla fall! :D

2011-01-03 22:56:29
URL: http://snyggbabian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0