Classe (DU) behöver INTE läsa det här...

...fär då ska han bara börja tjata om vilken liten plats han har i badrums skåpet och hur många parfymer jag har OSV....

...och det slutar inte där... utan sen ska det börja klagas på att han har för lite plats i sko garderoben... och för lite plats i (vad han kallar) sin garderob. :) Sen att jag har några egna...hör inte till saken.. för jag är tjej! :)

Hur som helst C-H.. har du läst hit.... kan du sluta nu!! :) ♥

Hade ett litet ärende idag på lunchen å "råkade" visst slinka in på Åhléns då jag hade en kupong på 20% rabatt på valfri vara som gick ut idag. Behövde en grej, men den var så billig, så jag tänkte att jag var tvungen att hitta nåt dyrare för at verkligen uttnyttja rabatten ORDENTLIGT!! Haha.. Jag vet att det hade vart billigare att inte köpa nåt.. men jag kände ett behov av lite lunchshopping.

Så jag hittade denna goda doft som jag kikat på tidigare...och slog till!!!



Så nu kommer jag lukta mums + att parfymhyllorna är ännu lite trängre. (Kanske kan slänga nåt från Classe:s hylla!)

Annars har det varit mycket på jobbet + träning efter det (vad annars). :)

Nu soft i soffan!!
Bye!

Kommentarer
Classe

Jaha...då var det läst! Tack för påminnelsen att man blir mer och mer bortträngd...får jag sova i sängen när jag kommer hem eller vad är planen??:)



Sen till sista delen av inlägget, trevlig läsning. Då behöver jag inte stå i taxfreen och leta parfym eftersom du redan gjort jobbet, tackar!!!

2010-02-03 21:02:32
Kecka

Ja jag vet inte någon som har fler parfymer än du :)

2010-02-03 21:45:43
URL: http://keckan.blogg.se/
Mia

Classe: Jo.. det är klart att du måste till taxfreen, för jag behöver en ny Dior mascara TACK!



Kecka: Haha.. nä.. det är ett par stycken.. skulle nog behöve slänga ett par eller ge bort tror jag! :)

2010-02-04 07:39:18
URL: http://miapiafias.blogg.se/
a

Heeey ;*

Vem hade du valt om du var tvungen att välja mellan din närmsta kompis eller din kille?

2010-02-04 08:44:41
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Elin

najs med lite parfym shopping ;) hur doftar den? kram

2010-02-04 14:43:21
URL: http://www.elinkvist.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0