Head off...

Om jag kunde kapa mitt huvud... säg... vid typ axalrna idag, så hade det varit bra. Jag har en sån fruktansvärd värk och jag vet INTE vad jag har gjort. Förmodligen har jag väl legat på en hel drös med kuddar i natt å haft nacekn VÄLDIGT högt upp. Men jag vet inte?

Jag har nu, i alla fall, fått en volatren av min kollega Maria. Det känns lite bättre men inte helt ok så jag funderar på att ta en till...men vill inte ta för mycket i onödan. Detta är alltså receptfria voltaren... bara så Ni inte vet!! *ler*

Jag ska gå hem och ligga lite på spikmattan sen och går det inte över tills i morgon får jag ringa massören och boka in en akut tid.

Träningen får jag nog hoppa idag tyvärr. Måste komma igång ordentligt med mitt program som min PT gett mig.. annars blir han nog arg på mig.. eller han skiter väl idet.. det är ju jag som betalar..så det är ju min förlust. Men det känns ju väldigt pinsamt å komma tillbaka å säga att man knappt kommit igång (med just det programmet).Men när jag känner såhär i nacken är det nog inte världsbäst att börja lyfta massa vikter?

Ja.. det var ett litet "tycka synd om mig själv" inlägg...Nu ska jag ta lite mellanmål å sen gå hem!
Tjing!


Tyckte det här kortet passade då det ju ser ut som att jag gjort i brallan.. å jag kan erkänna att det typ är den minen jag gått runt med idag så fort jag vridit på huvudet lite för mycket... Sen kanske jag inte brukar ha cowboy hatt på mig på jobbet.. med vid detta tillfälle hade jag ju tydligen det! :)


Kommentarer
Karin

Hoppas värken försvinner snart!



Ja men visst är han för söööt!

Kram

2010-02-17 19:55:41
URL: http://lillak24.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0