Snåljåp!!

Ärligt talat... snålare människa får man leta efter. Eller ja.. det kanske inte är det SNÅLASTE... men ärligt talat alltså!! Läs annonsen från blocket och bedöm själva!!

**************************************************************************************

Melodifestival deltävling nr 3, Scandinavium

Sökresultatet  |  Nästa »
Säljes av Elisabeth. Insänd 5 februari 07:32. Ta bort, ändra, förnya din annons.
 

Jag har fått en biljett över till deltävling nr 3 i Scandinavium, lördagen den 20/2. Platsen är sektion D Höger, rad 0 och plats 1. Priset för biljetten är detsamma som jag har gett för den, 530,- + att jag vill ha 20,- för annonsen + fraktkostnader.

****************************************************************************************

Alltså... hur kan man med att ta betalt för annonsen på 20:- + frakt.. Det är väl för fan frivilligt att lägga upp annonsen eller... vill hon ha sin biljett såld eller inte?? Och sen till frakten.. va kostar det att skicka en biljett.. JO.. som ett vanlgit brev.. typ max 6:-

Sånt här får jag panik på.... skulle aldrig falla mig in att köpa en biljett från/av henne.

Punkt slut!!!!!

Kommentarer
Kecka

Hon är säkert så snål så hon skriker när hon skiter med!

2010-02-18 15:15:19
elin

hah nää ja håller fan med dej, usch... stöööör mig :)

2010-02-19 00:31:17
URL: http://www.elinkvist.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0