Den lilla svarta..

I dag har det varit viktigt folk på kontoret och i samband med det så fick det bli kvaj idag. Haha.. när jag var liten så var min största önskan att jobba på kontor. då det för mig innebar.. mycket knappande..höga klackar...och snygga snäva kjloar. Ja.. Ni vet...

Nu blev det inte riktigt så.... Eller jo.. det blev det ju faktiskt... förutom det där med den lilla svarta. Men det kanske kommer när man blir äldre.. *ler* Hur som helst så trodde jag att man skulle känna sig lite fin i denna dress, men i stället känner man sig helt felplacerad och nästan lite obekväm. Spelar ingen roll att folk nämner att man "är fin".

Fast... det handlar väl egentligen bara om att man är osäker på sig själv och tycker att alla andra ser bättre ut än vad en själv gör!? :(


Men jag fick till en fin liten fläta i alla fall... :)

Kommentarer
Kecka

Ah men det var ju så kul att leka kontor när vi va små :) Jag vill oxå jobba på kontor :)

2010-01-26 21:26:40
URL: http://keckan.blogg.se/
storebror

ja jag vet fick stå ut i flera år

2010-01-26 23:31:54
Karin

Så fin så :)



Ja kunde jag byta kanal så tro mig jag hade bytt...i förrgår...men nu har vi bara förinställda kanaler på hotellé så jag får dras m den här äckliga radion ett tag till. KRAMAR

2010-01-27 11:46:36
URL: http://lillak24.blogg.se/
Jenny

Du är jättefin!



Drömmen har äntligen gått i uppfyllelse! Har du en räkneapparat MED pappersrulle i så är det ju bara FÖR orättvist perfekt! Och ett kalkyleringsblock med blått ark i som kopierar till sidan bakom...Ja, du vet vad jag menar va...?

2010-01-27 15:17:28
URL: http://jennyler.blogg.se/
Mia

Jenny & Jessica: Haha.. Ja, herregud.. drömmen har verkligen gått i uppfyllelse. Haha.. Får knappa hur mycket jag vill på tangenterna.. skriva hur mycket som helst på min räknare MED kvittorulle.. och jag skriver massa intressanta grejer i min kalender.. å känner mig rätt viktig på våra möten! Haha..



Känns som när vi satt hemma i vardagsrummet med våra anteckningsblock å höga klackar! tss

2010-01-27 21:05:51
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0