Go to sleeeeep...

Mmmmm... det ska jag göra nu. Kan lika gärna gå upp i sovrummet och titta lite på tv:n tills jag somnar. :) Ska linda in mig i duntäcket och bara mysa, då jag är lite frusen. :)

Höll på att frysa halvt ihjäl förut (trots att det är varmt i lägenheten)....så jag satte mig (kors i taket) på spinningcykeln och cyklade i 35 minuter.. och efter det kan jag lova att jag INTE frös.. Men efter en dusch och lite kvällsmat på det, så börjar fingrar och tår tappa värmen igen. :)

Jaja.. i morgon är det fredag å det ska bli gött! Vera och Mattias kommer hem från Norge och hälsar på mig, och jag har lovat att bjuda på mat. Det blir något enkelt.. typ lövbiff.

Ska bli himla trevligt med lite sällskap!

God Natt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0