Hej då gran...

.....Hej barr!!!

Fick hjälp att bära ut granen i fredags när Mattias ändå var här. Det får allt vara en karl till sånt. :) Men därifrån ut till vägen ska jag väl kunna släpa den i veckan, då de kommer och plockar upp dom.

Skönt att bli av med granen, men satan i gatan vad barr det är överallt. Det tar liksom ALDRIG slut. Jag hade till och med barr isängen i morse när jag vaknade.

Dammsugaren har "barrat" igen flera gånger och jag har haft en o annan dust med slangen.

Nu har jag dammsugit ännu en gång.. men ändå så ser jag barr överallt. Hur är detta möjligt??



Det blir ju inte bättre av att man drar med sig barr varje gng man går in genom dörren heller...Men det är bättre än salt på backen. Jag behöver i alla fall inte halka när jag går där. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0