I´m a strong GIRL!


En liten förklaring tilll min sena frukost i dag är att jag inte sovit så mycket i natt (när man ska sova). Classe:s klocka ringde vid tre tiden i natt och till saken hör väl att vi kanske först somnade framåt midnatt och hade i det fallet bara sovit i tre timmar. Och vetskapen om att Classe nu skulle åka bort i fem veckor gjorde ju så att jag såklart blev klarvaken.

Efter att vi sagt hejdå vid 03.30 kunde jag som vanligt inte somna om, så jag blev liggandes och titta lite på tv i en timma, för att sedan ligga och vrida och vända på mig i en timma till. Men sen... när jag öppnade mina blå hade klockan redan hunnit bli 10.00. Så jag hade lyckats få några timmars sömn till och därav min sena frulle.

Direkt efter fukosten så har telefonen ringt i ett. :) Tur att man har folk som bryr sig om en och undrar hur man mår och har det en dag som denna. ♥

Först tingde C-H:s pappa å sa att allt hade gått bra, trots det dåliga vädret ner mot Gbg. Sen ringde min kära vän Helena...och vi blev sittades i en timma och tjöta om allt och inget. :) Och efter det var det Anna-Lena och pappa...och sist men inte minst mamma! :) Men nu är jag färdigpratad och ska försöka göra mig i ordning för att gå ut i snövädret lite. :)

Under omständigheterna så tycker jag ändå att det känns rätt så bra idag. Skönt att få vara ledig å inte behöva göra sig till på jobbet när alla frågar hur man mår och så vidare. Nu vänjer jag mig på en gång vid att jag är ensam hemma och behöver (i alla fall inte idag) känna någon tomhet när jag kommer hem. :)
Men sen så har jag säkert inte heller hunnit känna efter och förstått att darling inte kommer att finnas här på 5 veckor...men det kommer väl såna dagar också och dom är ju inte jätteroligta.

Men men... this is our life!! Det är bara.....Take it or leave it!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0