Jag bor numera på Älvhögsborg!

Nu är jag fan värd lite mat alltså!! Efter tre timmar på Älvhögsborg är jag rätt hungrig. Även om jag tryckte i mig en banan efter sista passet. :)

Har idag kört:

Spinning 30 minuter...
Vattengympa 1 timma
Simning 30 minuter...

Efter detta blev det såklart lite solning och en lång skön dusch. Bastun orkade jag inte gå in i idag.

Det här kan ju låta skumt, men nu ska jag verkligen NJUTA av makaroner och köttbullar. Satan i gatan vad gott det ska bli. Jag tycker det är så gott alltså..Haha.. enkelt och snabbt att göra med.

Så nu blir det mat för hela slanten!!
Gött mos!! Eller ska jag kanske säga... God makaron!! *ler*


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0