Jag vill... men jag orkar inte... :(

Ute skiner solen och det är så fint när man tittar ut mot kanalen så att man skäms för att man sitter inne. Men jag har verkligen ingen ork till att gå ut. Något som jag bara trodde var lite allergi från nyår (då värdparet har två katter) visade sig vara en riktig förkylning.

Hur mycket snor finns det egentligen i en liten näsa som min?

Nu har det till och med gått så långt att jag varken känner lukter eller smaker heller. Och hur kul är det på en skala?? Näs sprayen går i ett och jag är överlycklig när jag för en liten stund kan andas med båda näsborrarna. :)

Kanske ska jag trotsa min tunga huvud och gå ut ändå... det kan väl itne bli värre så länge jag klär mig ordentligt?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0