Älskade kusten

Ja, då var man äntligen här. Solen skiner och det fläktar alldeles underbrt skönt.


Grannen som försöker starta motorn utan att luftventilen är på... då går det inge bra...

Puckona som lagt sig fel är här nu... och vet Ni va killen säger, när jag talar om att han får vänta lite, då jag måste fixa hit Carl Johan som ska flytta båten.... Jo..då säger han att: -Jaha...  jag hade ju inte tänkt vara här så länge...tänkte liksom sticka nu!!

-Ja,säger jag.. men han är ju typ här om 5 minuter..

-Jaha...(suck)

-Ja, sa jag.. nu är det ju int jag som ställt mig på fel plats och flyttar vi inte båten nu, så flyttas den inte på förens om 3 veckor.

-Okej.. då får jag ringa ett samtal först då!

Till råga på allt så visste han inte (stackaren) att han låg på fel plats, så hans föräldrar hade uppenbarligen inte ringt å talat om att han skulle skynda sig ut. Utan när jag frågar om det är han som ska flytta båten, ser han u som ett jävla frågetäcken och ringer mamma!

haha.. men nu är dom på väg härifrån,, så snart är allt löst. Ohooooo.. herreguuuud... nu var dom nära båten.. bäst jag hjälper till lite, för annrs har vi ingen bakdel kvar på båten.

Sådär ja... nu har dom kommit iväg... PHU!






Kommentarer
Anonym

fan va najs att vara ute med båten en dag som denna!

2010-07-11 18:02:04
Jesperveronika

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2011-01-30 20:15:11
URL: http://jesperveronika.blogstie.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0