Det är mörkt ute nu!

Sitter ensam i båten och klockan är snart midnatt... det är kolsvart ute å det blåser som bara den.  Nästan som taget ur en skräckfilm. Men hör och häpna så känner jag mig inte så rädd som jag kanske trodde att jag skulle vara. :)

Classe har stuckit på grabbdest till Christian, vars föräldrar, har stuga i närheten av vår båtplats.Inga tjejer var välkomna och Classe skulle inte ha gått om inte jag sa att det var ok. Jag känner mig ändå inte så sugen på utgång idag, utan tänker snart pallra mig ner i ruffen å fortsätta i min bok som jag köpte igår. Det är myss det. Ochn så får pojkarna roa sig bäst dom vill.

Prognosen för morgondagen ser lite bättre ut än dagens, men man vet ju aldrig.. så vad som händer i morgon får vi se. Antingen tar vi välo en tur med båten.. eller så tar vi bilen å åker någonstans över dagen!

Som sagt... kvällen blir lugn för min del, men vi har ändå hunnit med att få i oss lite god mat och dryck  och så har vi duschat. Få förunnat såhär på kusten... Lyx att ha dusch å toa i hamnen där det inte är några köer eller krångligheter.


Nyduschad å nyfönad!


Dukar upp för middag...


Bara att hugga in...

Nu säger jag godnatt å drar mig ner i ruffen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0