Kungshamn

Klockan 07:46 slog jag upp mina blå i morse men tro inte att jag vaknat riktigt riktigt än. Fast jag förpassat mig från sängen till soffan. :) alltid något!  Man måste ju få passa på att "morna" sig lite när man kan. Det gör mig faktiskt inte så mycket att vakna tidigt, så länge jag får ligga kvar och dra mig lite. Dessutom så somnade jag innan 22:00 tiden i går i soffan, så jag är ng rätt utvilad ändå. SÅÅÅ Skönt.

Idag väntar kusten på storbesök. Båten ska sjösättas klockan 12:00 och jag måste ju ut och inviga soldäck! Får se om jag tar med mig datorn, eller om jag kanske uppdaterar lite via mobilen?

Men ha en så himla skön lördag i alla fall.

Nu blir det en rejäl frukost och sen måste jag nog ta och börja packa....


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0