Minisemster!


CowboyAlwa! :)

Jo... såhär var det va!! Egentligen skulle kära Helena kommit och hälsat på mig i några dagar här i veckan.

Nu blev det tyvärr inte så och jag hade ställt in mig på att jobba. MEN.. så skrev min bror på FB att de planerat att åka ner till Liseberg på tidsdagen, för att möta upp familj och kompisar som semesterat i Falkenberg i veckan, för att sedan följa med dit ner på kvällen och sen hemfärd på onsdagen.

Sicken bra idé tänkte jag.. då hänger jag på och så får jag ju dessutom träffa alla barnen, åka lite karusell och så sola och bada!!

Och ja... det blev riktigt lyckat! Mycket folk på Liseberg såklart och med 7 barn i hasorna, hann väl vi "vuxna" inte med alla de karuseller vi kanske hade velat åkt.. men några hann vi allt med... och barnkarusellerna funkar ju dom också! :)

I går var det fint väder och hela dagen spenderades i Skreda, Falkenberg..där vi solade och badade!


Köer på ca 20-30 minuter på dom populäraste åkturerna...

JAG blev PISSEBLÖT såklart!!!

Amanda och Hanna bara skrattade åt mig...

En utav dom roligaste åken på hela dagen... satan i gatan vad jag skrek (och skrattade)

Rasmus ville ha med faster och syster på Kaninresan... Wohooo vad det gick!! :)

Och så blev det ltie 3D film...

...och mat!

Lite löst folk på Liseberg.

Lagom rolig karusell som får det att kittla i magen.

Solgudar...

Strandraggare...

Blekfis..

Busungar

En tlöttis.... :)

Att gräva ner varandra är kul..

Tjohoooo..

Glad badtjej...

Hemgång...

Ja... det var två dagar berättade i bilder....

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0