Tråkiga tisdag

Känner mig inte alls på humör idag. Har haft en sådär riktig skit dag i dag måste jag erkänna.



Frågan är varför det ska det vara så för? Det är ju inte så att jag VILL gå runt och va tjurig... Jag vill ju vara den där glada, positiva och spralliga Mia ju! Men tyvärr så är det ju bara så att vissa dagar bara känner man påengång att dagen kommer gå åt h-vete.

Kanske är det är tur att det snart är semster.... och kanske är det så att jag egentligen skulle behöva semeter redan nu!? Hur mycket man än gillar sitt arbete (?) så behöver man komma bort från den plats man spenderar mest tid i hela livet på. Och just nu känner jag att jag VERKIGEN måste komma bort härifrån ett tag. Måste få vara lite ledig...träffa andra människor.. byta miljö... ALLT.

Just nu känns det som att jag bara.... Sover...vaknar... äter...skiter.... (ser massa spindlar överallt) och JOBBAR...JOBBAR...JOBBAR!

Går det över tills i morgon tro??

Kommentarer
Kecka

Hoppas glada, spralliga Mia är tillbaka idag (onsdag) Stor kram.

Och alla har såna dagar..det får man ha..då känns allt så mycket bättre när det gått över :)

2010-07-07 09:29:07
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0