Why does it rain..

Jag som skulle ut och springa idag efter jobbet hade jag tänkt.


Nu tänker ju min hjärna såhär att: Fan va gött... det regnar. Du kan INTE gå ut och springa.

Mendans jag två sekunder efter kommer på att det finns löpband på gymmet där jag ju betalar massor för att (inte) träna!!

Kommer i samma stund på att jag behöver städa hemma också... humm.. ännu en undanflykt för att slippa ge sig ut och träna!!

Och vem förlorar på detta då. Jo..bara Mia själv!

Guuud va trött jag blir på mig själv!! Classe är super duktig och har kommit i gång bra på båten, så det är bara jag kvar nu!!!

Tänk om jag bara kunde hitta lite energi i ett hörn någonstans!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0