Blääää...

Usch och fy vad jag känner mig hängig. Vet inte om det är för att jag börjar bli förkyld, eller om det är allergin som spökar.

Allergi har jag haft ta mig fan hela dan idag, så visst spelar det in, men jag känner en annan slags "sjuk" känsla i kroppen och det bådar inte gott. Kan ju inte gå och bli sjuk nu lagom till midsommar.

Helgen spenderades i Karlskoga i alla fall och Miapiafia var på statt!! Never again säger jag... kände ju inte en kotte. Visserligen kom vi väl inte dit förens framåt 01.00 tiden, så man hann ju inte gå runt så mycket.. så visst kanske man hade känt någon, men jag hade änna räknat med att träffa massa gammalt folk att tjöta med. :)Men men... nu har jag gjort statt för ett tag framöver känns det som.

Bilder från helgen får komma senare, för nu måste jag vila... och så får vi hoppas att "sjukheten" går över. :(

Kommentarer
Tilda

Heej jag känner mej också väldigt hängig måste vara värmen

2010-07-11 17:44:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0