Lunch uppdatering!

Underbara helg... vart tog du vägen??


Eftersom det var nationaldag var vi (eller jag) såklart tvugen att flagga! :)

Det är ju så skönt att vara ledig...och speciellt när det fint väder och man får umgås med trevligt folk! Men underbart är kort och allt är tillbaka i sin vanliga ordning. Jobb, mulet väder och andra massa måsten! :(

Var ju som sagt ute å fxade med båten i går och då jag ju är tjej (som ni kanske vet) så föll ju änna myntet på min sida att fixa insidan av båten. Ett måste och självkart gör man det även om det är strålande sol "ute". Man gör det ju för en bra sak framöver.

Fast några solstrålar fick jag allt på min bleka kröpp då jag då och då hittade på lite ursäkter för att krypa ut från ruffen. Och när jag var färdig där inne så hjälpte jag till och målade bottenfärg + att drevet var tvungen att få sig en omgång polering och då fick man ju njuta lite av den härliga värmen.


Jag vet... roligare ställe att spendera en solig dag finns ju, men så är det...


Drevet skulle fixas och det blev Miapiafia:s lilla projekt!


När jag tröttnade gick jag och klappade hästarna som var precis bredvid oss.


Före och efter bottenfärgen kom på


En blekfis med lite rosa inslag! :)


Nu kurrar det i magen och jag måste iväg och käka lite mat så att jag orkar med eftermiddagen. Men vad ska jag äta...det är frågan?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0