"Hälja"!

Då var dagen kommen då... dagen som inleder helgen! efter den här skitveckan så ska det bli riktigt skönt måste jag säga.

Tanken var att vi skulle ha åkt ut till båten idag men tyvärr är den inte färdig ÄN!! :( Phu... att det ska ta sån tid. Nu ska det ju inte bli någe bra väder i morgon ändå, så på ett sätt gör det inte så mycket, men i nästa vecka måste den vara klar, då vi ju ska fira midsommar på kusten.

Dagen har gått rätt så snabbt idag...men det tycker jag alla fredagar gör. Man får liksom den där fredagskänslan i kroppen direkt på morgonen och ingenting känns sådär jätte jobbigt. Gunilla, Jag, Maria och Markus var å käkade thai på lunchen och som efterätt blev det en mjukglass. Behöver jag säga att jag höll på att spy efteråt?  (Nej...tänkte väl det) Glassen kunde verkligen ha kvittat... blev propppppamätta! :)

Efter jobbet köpte jag lite presenter till Rasmus som fyller 4 på söndag... eller på fredag som han själv sa.. om det typ var i dag han menade...eller nästa fredag vet jag inte.. Haha.. hur som helst så har lillemannen inte koll på veckodagarna! :) Måste köpa nåt till storebror också, för han har också fyllt. men till honom blir det lite svårare. fast jag brukar ju kunna komma på nåt till slut, så det blir nog bra.

Och ja... helgen är alltså inte helt spikad än... Trollhättan...Kusten ( i Classes föräldrars båt) eller kanske Karlskoga??

I don´t know!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0