Hej..

Har inte så jätte mycket att skriva idag, då inget speciellt har hänt direkt.

Men då det har varit fint väder, var man ju ändå tvungen att hitta på något. Så det blev en liten biltur ut till Överby, där Classe köpte nya löparskor och sen bara det av till Slätthult för lite motion. Classe sprang 7,5 km medan jag på samma tid sprang 5 km. Är bara glad att jag ens orkar ta mig runt joggandes hela varvet. Målet är ju såklart at jag också ska orka 7,5..men det kommer att dröja kan jag lova. Nu blir det en eller två löpfria dagar, så benhinnorna får vila lite.

Fick hem ett litet paket i dag i brevlådan, med en klänning och ett par leggings jag beställt. Nätshopping är riktigt roligt. :)



Nu är det snart läggdags och det ska bli himla skönt med onsdag då det ju inte är så långt kvar till helgen. :)
Kanske kan jag få användning av något av mina nya inköp... fler paket är nämligen på väg hem till mig.

Kommentarer
Kecka

Vart köpte du de där leggingsen? (eller vad det nu heter i plural)De var jättefina! Kram

2010-06-17 10:50:51
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0