Nu ska Ni få höra...

MiaPia har idag avverkat 5 km i spåret!!

Och vet Ni vad??

Hon sprang HELA vägen!! Tror fan aldrig det har hänt förut... eller rättare sagt. Det har ALDRIG hänt. Men nu vet jag... jag klarar det. Jag förundras varje gång. Sen att det inte är någon mästar tid får man försöka strunta i och bara kämpa sig till en bättre tid framöver. (Om Mia nu kan vara duktig att hålla i detta..Och det är hon väl förmodligen inte)

Men skit samma... 5 km låter ju inte så mycket, men jag är helnöjd!!

Kommentarer
fredrik

Jag är stålt över dig

2010-06-08 22:55:12
Kecka

Faan vad duktig! hade jag aldrig klarat!

2010-06-09 05:54:58
URL: http://keckan.blogg.se/
Mia

Jag är stolt över mig själv måste jag säga. Trodde ALDRIG jag skulle klara det. Men nu är det gjort. :)

2010-06-09 21:51:30
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0