Tjipp tjopp

Då ska man bestämma sig för vad man ska hitta på resten av kvällen då.

Behöver köra en liten röj i klädhögen som ligger i vardagsrummet men måste även hitta på någon slags träningsform idag tror jag. Helgen har ju inte direkt bjudit på några nyttigheter kan man säga, så det lär kännas trögt i dag. dessutom är jag hungrig som en varg. Åt fisk till lunch... gott men tyvärr alldeles för lite fisk. :(

Kanske att vi får ge oss ut i löparspåret idag...är änna dags för det nu. Vill ju komma igång med löpandet men det är tufft i början. Man är ju tyvärr ingen atlet, har aldrig varit..och kommer aldrig att bli...men man kan alltid bli lite bättre på vissa saker.

Jag får helt enkelt ta och diskutera lite med min andra hälft här vad vi ska göra... Han sa dessutom förut att det är lite roligt och spännande, för i bland så får man gå in på din blogg för att se vad det är vi ska hitta på.

Kommunikation??? Vad är det?

Kommentarer
Nilla

Fan Mia, säger du i morron på jobbet att du kutat runt med Classe i spåret så får du luncha ensam!! Jag har ju precis tryckt i mig en pizza å en öl...dåligt samvete??? Nooooo.....

2010-06-14 20:44:29

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0