Semifinal 2



I kväll är det åter igen dags för en semifinal i ESC. Vårat bidrag, Anna Bergendahl, kommer inte ha en chans. Tyvärr så tror jag det.

Jag HOPPAS ju såklart att jag har fel och att vi kommer vidare. Inte för att jag tycker att låten är bra, utan för att det är kul att få med Sverigie i finalen.  Men som sagt... det blir svårt.

Förra omgången var ju så att man kunde gråta.. fanns väl en eller två som satte sig hos mig. Bla Tom Dice som jag tidigare nämt i bloggen. Men den här gången är det tuffare motstånd och hade vi vart med i första semin, hade vi kanske kunnat haft en liten chans..

Men nu....njae...jag vet inte jag.

Vad tror Ni?


Kommentarer
Kecka

Jag hejar på Belgiens Tom Dice och Norges Didrik. Herregud den killen är så fin! PHEW! :)

2010-05-28 23:59:27
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0