Vänersborg runt!

Jajjamen.. i kväll kl 19:00 går starten i Vänersborg där det årliga Vårruset hållet till. Jag har bara varit med ett år tidigare och tyckte då att det var väldigt kul så att jag även anmälde mig detta år. Nu är det visst en ny bana det här året, så vi får väl se vad vi tycker efter loppet.



Mitt mål har faktiskt varit att springa dom 5 km, men nu känner jag inte att jag tränat tillräckligt + att ingen annan av mina kollergor ska springa. Så det blir en rask promenad med lite tjejtjöt i stället. :) (Nästan trevligare faktiskt) Och efteråt dukar vi upp med picknick i parken, men denna gången ska vi ha med oss filtar och underlag att sitta på, då det blev så kallt om stjärten sist! Haha.. Det är ju faktiskt ingen direkt värme ute idag, trots att solen skiner.. minsta moln och det blir faktiskt kallt. Så det gäller att ta på sig lagom med kläder å sen ha något varmt när man väl kommer i mål!

Här är rutten om någon är intresserad??


Kommentarer
Karin

Va dukti du e!!!

Jag e påtok för lat!

2010-05-11 21:02:37
URL: http://lillak24.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0