Ångest!

Åhåå.. att jag aldrig kan få iväg mitt arsle till det där jädrans huset 300 meter bort, byta om och börja träna??

Näää.. nu har jag i stället tänt en massa ljus och har det helt plötsligt SÅ mysigt här hemma.

Det handlar ju inte om, i dagsläget, att jag ska köra några grymma träningspass, utan sköna lugna härliga pass som är sköna för mig och min mage. Så som simning och vattengympa. Och inget kan väl vara skönare än det nu när hösten är kommen. Dessutom är det ju kvällssim måndagar och onsdagar då dom släcker ner i simhallen å bara tänder en massa ljus. Hur mysigt som helst...men nä... då får man den där baddräkts ångesten i stället... Nu har jag visserligen köpt en mamma baddräkt som jag ska använda... men man känner sig ändå som en stor fet säl.. :(

Ångesten kommer krypandes över mig och jag vet varken ut eller in....


Kommentarer
Henrytilda

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-12-09 13:15:10
URL: http://henrytilda.bloghy.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0