Det är nära nu...



Nu mina vänner är det snart dags för mig att sätta mig i bilen för att åka till Landvetter för att hämta hem min sjöman. 4 veckor har nu ÄNTLIGEN passerat men jag får ändå säga att denna period bara rusat iväg...Classe tycker detsamma..och så länge man känner så så är det ju toppen!

Självklart har man dagar då det känns ledsamt, tråkigt, ensam och långsamt... men veckorna går så himla fort när man har att göra hela tiden.

Det slog mig även att om dryga veckan är jag på väg till Landvetter igen... men då för gemensam semester till Dubai!!!  Herregud.. det är ju nästan så att jag glömt bort att vi ska dit och då var det inte länge sen vi bokade. Tre veckor sen bara... men det är väl därför man inte tänker på det...för att allt gick så fort när vi bokade + att Classe inte varit hemma så vi kunnat prata om det ordentligt.

Men nu jävlar ska här planeras resa!!! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0