En liten bok!

Jag köpte den här boken ganska så snart efter att jag fått reda på att jag var gravid. Tanken var ju att jag skulle fylla i lite i boken då och då när man kände för det. Handlingen blev inte den samma.

Jag har inte skrivit ett skit i den! :) Och mest har jag skyllt på att jag inte har någon bra penna...då jag känner att det måste vara samma stil i hela boken liksom!! Så himla töntig ursäkt. Det är väl för fan bara att ta en penna och börja skriva... Det roliga i boken är ju att det är något skrivet i den över huvud taget! Och så ska jag skriva ut lite roliga bilder och klistra in också under VÅR resa som gravid/a! ♥ (vi är ju faktiskt två om saken)



Så nu åker pennan fram så att jag börja lite i min del... och sen får Classe fortstätta i sin del! Och när denna är ifylld och klar så får vi ju köpa en sån riktig bok som är till för bebisens första år i livet.

Men denna bok är rätt rolig faktistk eftersom det handlar om just mamma och pappa!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0