I´m a chubby girl.. in a chubby world!!

Det ska ju vara I´m a Barbie girl, in a Barbie world! :)

Men Nej..hur mycket jag än önskar att jag var en Barbie så är jag inte det nu.
Möjligtvis en gravid en i så fall! Fast när gjorde dom en barbi i XL liksom??

Hur som helst hade jag nog trivts som en Barbie tror jag.. Alltid fina kläder... alltid perfetk sminkad, alltid perfekt hår,alltid en snygg kille (okej Classe du är också alltid handsome) och alltid har man en massa ROSA fina prylar. :)

Jag låter ytlig nu va!!  Ni får ta det jag skriver med en nypa salt...även om det ligger en liten flickdröm i bakhuvvet som gnager på mig!

Men vem har inte det likosm!! ♥

 


Kommentarer
Helena

Du ser ut som en perfekt barbie ;-)

2010-11-11 09:31:09
Mia

Du är min bästa bästa vän Helena!! :)

2010-11-11 09:33:37
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0