I´m BIG!



Idag efter jobbet vet jag inte hur kotten har legat i magen.

Jag åkte ut en sväng till Överby för att bla laga en nagel som gick av i går och när jag ändå var där kollade jag ju såklart runt lite i andra butiker också. Och när jag står i provrummet så ser jag att magen är MEGA SUPER DUPER stor och pekar åt alla håll och kanter! Något händer på kvällen alltså!!

Och i går (på tåget) såg jag också för första gången, ordentligt, hur magen rörde på sig när bebis sprattlade till där inne...det var nästan så att jag ville tala om för alla i min kupé att komma och titta. Ha ha... Och här om dagen när jag höll handen på magen så tyckte jag mig känna hur något strök längs med hela magen där innifrån.

Häftiga och underbara känslor alltså!! ♥



Nu väntar vi bara på att "pappi" ska komma hem så att han också får uppleva dessa mysiga stunder!


Kommentarer
angelica - BF 7 mars <3

Åh dessa känslor är bara de mest underbara som finns! =)

2010-11-16 22:11:29
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0