Jaaa... Nu ska jag TJATA...

Men jag vet inte när jag såg såhär mycket snö sist!! Det slutar verkligen INTE att snöa!!!

I går höll alla grannarna på att skotta till kl 23.00 och hade då hållt på i över två timmar. EN granne hade även tagit med en plogbil som han körde med. Gården var i går när jag tittate ut sista gången helt slääääät. Och i morse när jag tittar ut var det lika mycket snö som innan.

Och här är vägen till jobbet!! Längs kanalen går inte ens att gå längre.. nu får jag ta mig via stan och allén för att ens kunna ta mig fram.



I går var det som sagt plogat... och det kanske inte ser så mycket ut på bilderna, men jag kan lova att det är MYCKET!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0