Mera snö till folket i Trollhättan!



Det är många som inte gillar att snön kommer så "tidigt" varje år, men det är ju förfasiken november nu. Och jag blir i alla fall bara glad av såna här dagar. Faktiskt så tror jag att dom flesta innerst inne tycker att det är kul med snö. Det som är mindre kul är ju slasket som ju ALLTID kommer i samband med snön  med tanke på vårat klimat här i Sverige.. och framförallt här i "nedre delen" av Svedala!

Men skit samma.... jag fick mig en härlig, pulsig och jobbig promenad till jobbet i morse!!



Ni börjar känna igen min väg tilll jobbet nu tror jag... men det är så fint när man går där så jag visar det åter igen. :)


Kommentarer
Kecka

Jag ogillar och gillar vintern på samma gång. Det ska va snö vid den här tiden men det ger en jäkla massa problem med. jaja..fint är det med lite snö ändå.

2010-11-10 21:33:13
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0