Knatte, Fnatte och Tjatte!

Hemma från jobbet igen då!

Mina två vapendragare på jobbet, Gunilla och Stefan, har svikit mig och inte dykt upp på kontoret idag.  Gunilla var töntig och var mammaledig då det visst är höstlov här i Trollhättan... och Stefan.. ja.. han skyllde på nåt möte i Oskarshamn.

Så ja.. jag fick roa mig bäst jag ville på jobbet idag (vilket gick huuur bra som helst). Vet ju att Ni läser detta....och tro nu inte att Ni var saknade bara för att jag skriver ett inlägg om Er...

Tvärtom.... det har väl aldrig varit sååå lugnt och skönt på jobbet som idag. :)



Här visar dom båda sin bästa sida! (Tror inte jag vågar visa den andra sidan)

Ses i morgon!! :)

Kommentarer
nillonen

Du e en tönt! Jag har också sschnygga bilder på dig som jag kan maila göbben Lext om du vill. Jättecharmiga NOT..........hehehe.....Men jag gillar dig ändå!

2010-11-10 19:41:02

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0