Snömys

Då har snön kommit igen då... men om den är här för att stanna är ju frågan. Jag gissar på att den kommer smälta bort igen... fast dom säger ju å andra sidan att det ska bli riktigt kallt här framöver och då blir den ju kvar. Det är allt lite mysigt och man får en såndär go julkänsla i hela kroppen.



Att ta sig fram och tillbaka till olika mål är väl kanske dessto krångligare när snön kommer under natten. Som tur är slipper jag ju ta bilen till jobbet, men det kan vara nog så svårt/jobbigt att gå i snöstorm. :) Men Classe var snäll i dag med och eskorterade mig så att jag kom fram hel och välbehållen till jobbet.


Kommentarer
Karin

nejdå egentligen inte men jag e säsongsanställd på gelleråsen o då måste jag stäpla på vintern :)

2010-11-23 16:13:00
URL: http://lillak24.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0