Tjejkväll igen...

Ligger i soffan och vilar lite och funderar på om jag ska åka ut på tjejkvällen som är ute på etage köpcemtrum eller inte. Jan Johansen (vem nu det är....typ) och Ola ska dit och uppträda och så är det 20% rabbat i alla butiker! Inte för att jag ska ha något men åker jag ut så vet jag att jag kommer komma hem med MINST en påse som jag väl då tyckte va nödvändigt att köpa. :)

 


Ja... jag har en JÄTTE-finne på hakan bara för att mina hormoner just nu leker tonåring med mig!!

 

Var ju på Gina:s tjejkväll i förra veckan å gjorde några kap.. men det var ju för att jag redan bestämt mig innan för att handla dom plaggen...nu har jag som sagt inget köpmåste!! Svårt att bestämma mig helt enkelt..men det är ju öppet till 21:00 idag, så jag har ju hela kvällen på mig. Får se lite vad lillen säger... kan ju hända att han/hon är sugen på lite nya kläder eller något annat kul till nedkomsten!! ♥

 


Kommentarer
Karin

Men MIA Jan Johansen "Se på mig..." Melodifestivalen ;)

Hoppas allt e bra m dig!



Kram

2010-11-04 22:27:58
URL: http://lillak24.blogg.se/
Carolina

Hahaha...den positionen känns igen. Horisontal läge i soffan, i väntan på att sjömannen skall komma hem =)

2010-11-05 10:16:38
Kecka

Det där är nog första finnen jag ser på dig Mia..EVER!! :) Pöss

2010-11-09 17:05:51
URL: http://keckan.blogg.se/
Iverjessica

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2011-12-25 17:35:18
URL: http://iverjessica.blogmakale.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0