Tjing tjong..

 

Jag hade lite ont i huvet innan jag gick från jobbet förut men promenaden hem och den friska luften gjorde att den gick över. För några månader sen hade jag skickat ner två alvedon direkt rätt ner i magen, men nu tänker jag mig lite för och vill inte ta massa läkemedel i onödan. Så ingen är gladare än jag att den gick över av sig själv. Ja.. möjligtvis bebis då!

 

Jag tänkte på en grej på hemvägen också, nu när det är snö och allt, att om ett år kanske man går där med en liten pulka efter sig med en liten sketunge som inte fattar nåt. :) Den liksom bara sitter där som en uppstoppad liten docka med ett, förhoppningsvis, litet leende på läpparna nedstoppad i en varm och skön åkpåse och kanske lite snor under näsan. :) Vad vet jag...men det slog mig i alla fall att nästa år är vi inte ensamma längre. ♥

 

Jag kommer vara så avundsjuk på bebis i början när den får ligga nerbäddad i varma goa täcken i vagnen med bara en liten näsa som sticker upp under allt "lull lull" Guuud vad jag ska vara ute och gå och stolt visa upp att jag blivit mamma!! Inte vilken mamma som helst heller..... utan Den bästa av dom alla!! :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0