Tröttare än tröttheten själv...

...Om man nu kan vara det???

I morse kändes det i alla fall som det. Jag som ändå var så duktig i går och gick upp och la mig tidigt. Jag måste ha somnat strax efter 22:00 och tycker man ju ändå att man ska vara rätt utvilad när man vaknar. Men nej..jag måste på något sätt ha fått för mycket sömn! Ha ha.. eller så är problemet att jag vaknade vid strax efter 03:00 i natt då lillen tryckte på en liten dum blåsa....

Men på så sätt slapp jag ju denna "tryckpåblåse" panik i morses å kunde då snooza vidare. Jag tror att det kan ha varit problemet för annars MÅSTE jag ju gå upp om det inte ska hända en olycka! :) Men förhoppningsvis kommer jag under dagen känna mig mer pigg eftersom jag ändå fått 8 timmars sömn i natt. Det är få förunnat.. eller i alla fall mig förunnat! :)



Ja, här inne ligger "tryckpåblåsaren"!! :)


Kommentarer
Carolina

Välkommen till kl 3-klubben. Är uppe varje natt kl 3 och kissar, verkligen VARJE natt. Nu har dock vår lille Sixten kommit på att kl 00.30 är det nog redan dax att trycka första gången på blåsan... två gånger är ju mycket skojigare än bara en =)



Hoppas sjömannen din kommit hem nu!

2010-11-17 09:36:06
URL: http://sjomanshustrun.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0