Var det inte typ tisdag nyss?



Jag kommer ihåg att jag skulle vara så HIMLA positiv förra tisdagen men kände, i morse, att jag i dag inte riktigt har samma motivation! Samma visa varje gång.. fula kläder, INGA kläder, trötta ögon, trött kropp, stoooor mage, trasig nagel och nytvättat hår som inte vill göra som jag vill.

Men jag är ren och luktar gott i alla fall. :) Och det glada humöret finns allt där inne någonstans!

I dag skulle ju, till råga på allt, varit dagen D!!! The sailor skulle ha anlänt efter fyra veckors frånvaro! :) Men nej.. inte ens den här tisdagen kunde livas upp lite! Han flyger nämligen direkt till vårat grannland Norge för att gå en kurs. Visserligen bara tills i morgon...men ändå! Nu får jag ju vänta ÄNNU EN dag. Phu!!

Men i morgon kväll är det jag som sladdar ner till Göteborg med pärlan för att hämta upp honom. Nu kommer han inte förens 20.15 eller vad det var så jag får snällt vänta heeeela dagen lååång. Men den som väntar på nå´t gott Ni vet...


Kommentarer
Angelica

Visst är det, men i slutändan blir man kär i en vagn och då är det inte en djungel längre ;) Finns många att bli kär i bara hihi

2010-11-16 11:52:50
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Elin svarar:)

Jätte kul att hitta flera som ska ha samtidigt, första barnet me:) Var bor du någonstans och hur gammal är du?:)



Jag lägger till dig på bloglovin så följer jag dig från och med nu:)

2010-11-16 12:19:52
URL: http://doncellita.blogg.se/
Alexandra

Hallå, satiin på FL!

Kände exakt samma denna tisdag, trots hur fint väder som helst och en glad vovve.

Ett tips är att lyssna på Pernilla Andersson - Moody Tuesday och man blir glad igen!

min sambo är less på den vid det här laget, haha!



Kramar Alexandra

2010-11-16 16:39:15
URL: http://riktiglycka.wordpress.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0