Godis, frukt eller både och...

Jag nämnde ju i tidigare inlägg att jag numera har en mindra godisaffär i skrivbordslådan på jobbet och jag kan härmed bevisa att det är sant.

Det är inte det att jag skriker efter godis.. och även om jag tidigare var en godisgris (som Classe säger) så har jag väldigt sällan ätit godis på veckorna, utan hållt mig till helgerna. Sen jag blev gravid har jag inte haft nåt sug alls nästan efter godis.. förrens nu. :) Jag kan få ett iltet sötsug efter maten som gör att jag bara måste få i mig nåt sött. Men det räcker oftast med en liten liten bit å så är det bra sen. Jag mölar alltså inte i mig en hel påse.
Men min låda säger mig nåt helt annat och nu mår jag nästan illa av och tänka att jag nå´n dag har ätit upp allt godis i lådan.. :( 

Dessutom har jag köpt godis som jag ALDRIG annars skulle ha köpt! (hör på den då) Brio och salt pesetas... vem fan äter det liksom???

Men för att dämpa mitt dåliga samvete måste jag även visa min fruktsamling som jag faktiskt är väldigt duktig av att äta av på dagarna!!



Så jag tycker nog att frukt och godis i lagom mängd är ok!!


Kommentarer
Karin

Håller m dig HELT O HÅLLET!!!

2010-10-15 17:19:04
URL: http://lillak24.blogg.se/
Jenny

Det är väl ingen fara med lite godis så länge det går över med en liten bit! Själv fick jag dille på chokladbollar o mjölk... Inte nödvändigtvis samtidigt. =)

2010-10-15 20:45:40
URL: http://jennyler.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0