I morgon är det fredag.

Ska om två timmar bege mig in mot Gina Tricot och hämta ut mina kläder som jag la undan härom dagen. 20% rabatt från kl 19.00-21.00 idag. Hurra hurra hurra!!

I morgon bär det av ner mot Varberg, tillsammans med Storebror samt svägerska, över helgen. Dom har fått lånat en lägenhet där och givetvis ska vi ju spendera ett par timmar på Gekås i Ullared. :) I know... det var inte länge sen jag var där, men jag köpte ju faktiskt inte så mycket då och så rekade jag lite barngrejer, som jag nu, när vi vet att allt är bra i magen, tänkte slå slag i saken och köpa. Det är ju en del som ska inhandlas kan man säga. Sen så ska det ju köpas julklappar och vad passar bättre än att inhandla dom redan nu??

 

Pengarna ska rulla....

 

Vi bokade även vår resa idag som går om nästan exakt en månad!! DET SKA BLI SÅ SKÖNT!! Jag ska strax berätta för Er vart det bär av! :)

Men nu ska jag ta mig något att äta!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0