Ikea och bowling...



Förmiddagen har spenderats på IKEA Bäckebol med Cles-Henrik och Carl-Johan. (Japp..dom är bröder) Vi hittade ju som Ni vet en hel del presentkort där när vi städade i kryddhyllan. :) Vi hadlade bara det nödvändigaste och körde en rek för kommande framtid. :)

Nu sitter vi i soffan å chillar lite inför kvällen bravader. Vi blir ett gäng som ska iväg och äta och bowla i kväll. Det blir trevligt, men med tanke på hur tidigt vi vaknade i morse, så får vi väl se hur länge Mia orkar vara med. :) Sen verkar det också bara bli killar och jag antar att ölen går före bowlingen, så vi får se som sagt hur länge man orkar med när man själv inte får vara med och kalasa. :) Möjligt är i och för sig att vi möter upp Vera och Mattias efteråt som ska å äta på en annan restaurang och då får jag ju lite tjejsällis i alla fall.

Jaja... vi får väl se hur det slutar... nu ska jag mojja lite till å sen får jag försöka bestämma mig för vad jag ska ha på mig...kläder är ju inte det lättaste nu för tiden. :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0