Morgonprommenad avklarad!


God morgon säger kulan och jag!

Usch å fy vilket tråkigt väder det är nu... I alla fall när man måste vara ute, som jag var nyss på min lilla morgonprommis som aldrig händer annars. Inne är det ju snart myspys med frukost och tända ljus innan jag packar ner mig själv i en resväska å drar till Karlskoga. En liten spontantripp som jag faktiskt hade lagt ner från början!!

Det kommer att bjudas på övernattningskalas hemma hos Amanda som ska ha 10 kompisar där i kväll och inatt. Och Amanda VILLE SÅÅÅÅÅÅ gärna att jag skulle komma och det är ju klart man ställer upp för lilltjejen! Räknar INTE med en lugn kväll med andra ord. Men jag tror det blir jättekul och jättemysig.

När var man på pyamasparty sist liksom???

Ha en myspyslördag nu allihopa, för det tänkte jag ha! ♥

Kommentarer
Jenny

Mysigt! Sån fin bebismage! Kram!

2010-10-24 11:20:24
URL: http://jennyler.blogg.se.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0