Plötsligt händer det...

Vi har i dag kört en liten röj i några av våra skåp och garderober och fått i hop en jäkla massa skit till våran lycka. Känns så skönt att få röja bort lite skit då å då, även om det känns lite jobbigt just innan man drar igång... Och när vi ändå var i farten så tog vi kryddskåpet över spisen och vad hittar vi väl där...

Jo... där fanns 3 olika presentkort på IKEA för 5500:- och så 1050:- i kontanter... Visste att vi hade nåt presentkort.. men inte så många på så mycket å kontanterna hade jag ingen aning om att vi stoppat dit. Ha ha..

Pengarna stoppas i reskassan å presentkorten får spenderas på antingen nya barstolar till köket... eller grejer till bebis framöver! :)

Kommentarer
Anonym

Hrmh ...



Kram N-N

2010-10-06 09:36:09
Jenny

Wow! Det var ingen liten summa pengar heller! Skulle också vilja hitta nåt sånt i skåpen här hemma! =) Köp nåt till lillbebben du!=)

2010-10-06 10:18:14
URL: http://jennyler.blogg.se/
Karin

WoHoo!!!

Tän om jag hade hittat det när jag röjde?

Haha

Jo jag MÅSTE faktiskt ha ett liiiitet stopp nu...för mitt egna bästa ;)

2010-10-07 18:12:30
URL: http://lillak24.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0